VC Kapitaal

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Stuur ons een mailtje!

 


1. Sommige onderdelen binnen de e-learning zijn niet afgevinkt. Wat nu?

Misschien heb je een video niet helemaal bekeken of een vraag overgeslagen. Het kan ook zijn dat je de feedback bij een vraag niet helemaal hebt afgeluisterd. Zo kom je erachter welke vraag nog niet compleet is:

  1. Beweeg met je muis over het blauwe vakje van de stap die niet afgevinkt is. 
  2. Je ziet nu een overzicht van video’s en opdrachten binnen die stap. Je ziet dan ook welke video’s of opdrachten niet afgevinkt zijn.
  3. Ga naar die opdracht of video toe. 
    • Klik op de stap.
    • Klik op Volgende tot je bij de juiste video of opdracht bent.
  4. Doe de opdracht, of bekijk de video helemaal af.

2. Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?

Geen probleem. Klik op deze link. Vul jouw e-mailadres in en je ontvangt een e-mail met jouw persoonlijke link.

 


3. Waarom ben ik aangemeld voor Vertrouwd Communiceren? Daar weet ik niks van!

Je bent aangemeld door je leidinggevende. Neem contact op met hem of haar om te weten waarom.

 

Maar geen zorgen: de opleiding is superleuk!

 


4. Ik ben mijn link kwijt. Wat nu?

Ga naar www.cursistensite.nl. Klik op Aanmelden. Vul je e-mailadres in en vraag een wachtwoord aan.

 


5. Mijn link naar Vertrouwd Communiceren doet het niet!

Het is belangrijk dat je de link niet kopieert, want dan werkt het niet. Klik op de link in de e-mail.

 


6. Ik heb al een klassikale training Vertrouwd Communiceren gehad. Moet ik dan ook nog de online opleiding Vertrouwd Communiceren volgen?

Stem dit af met je leidinggevende. Om het certificaat van Vertrouwd Communiceren te krijgen, moet je een toets doen om je niveau te halen. 

 


7. Ik kan de Kennisbank niet openen vanuit de e-learning. 

Soms geeft de knop Kennisbank binnen de e-learning een fout. Daar werken we aan. Vaak lukt het wel als je het nog eens probeert. En anders kun je altijd nog via de online leeromgeving van Vertrouwd Communiceren in de Kennisbank kijken. 

 


8. Mijn voortgang binnen de e-learning is verdwenen! 

Heel af en toe komt het voor dat de voortgang binnen de e-learning niet wordt opgeslagen door het e-mailprogramma. Heel vervelend. Waarschijnlijk is je internetverbinding dan onderbroken geweest. Doorloop de onderdelen die je nog niet hebt gedaan en stuur ons een mailtje. Wij zetten de e-learning dan voor je op voltooid. Helaas kunnen we je score (punten) niet terughalen. 

 


9. De oefening is te moeilijk! Ik kom er niet uit.

Er zitten best wat pittige oefeningen tussen. Vooral in de e-learning Schrijven. En dan vooral bij onderdeel 5, vraag 12. Het goede antwoord is 6-3-8-1-2-5-7-4. Niet verder vertellen. 

 


10. Er zit een fout in de e-learning of op de cursistensite.

Bij Loo van Eck werken we met een heel team aan het ontwikkelen en verder verbeteren van de leeromgeving en de e-learning Vertrouwd Communiceren. Een heel erg goed team, maar geen perfect team. Als je een fout ontdekt, horen we het dus graag. 

 

Heb je de zin "Wij vragen hun ..." gespot en denk je dat die fout is? Mispoes. Hun is hier meewerkend voorwerp, en correct gebruikt. Blijf scherp!